Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгодна оферта за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Колата ще я стегна да стане като нова. Надявам се двигателя да излезе читав, но ако не... ремонт. Джантите са страхотни, но имам и едни 17ки от старата 156ца които са още по.
    На бензин. Все пак инженерите от алфа така са я измислили.
    alfa romeo 166 2.0TS facelift ex
    fiat bravo t-jet 150hp
    alfa romeo 156 2.5 V6 190hp ex

    Comment


    • #62
      Честито на колегата!
      Дано излезе тъничко постягането на колата и по-скоро на пътя!
      Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
      Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
      Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
      Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Bravo_ Покажи съобщение
        Колата ще я стегна да стане като нова. Надявам се двигателя да излезе читав, но ако не... ремонт. Джантите са страхотни, но имам и едни 17ки от старата 156ца които са още по.
        На бензин. Все пак инженерите от алфа така са я измислили.
        Стягай колега и и се радвай!Незнам какво ще трябва да се сменя по нея но ако искаш мога да проверя за консумативи и части тук в Гърция,не че в България няма но просто аз съвсем наскоро оправях моята 156 и разни неще от тук ги взех на много добри цени и то оригинални.А джантите ако ги мениш и решиш да ги продаваш дай цена,от време на време се замислям за 17.
        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
        Citroen C2 1,6 Sensodrive

        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

        Comment


        • #64
          Някакво раздвижване по темата с колата ?
          ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

          Comment


          • #65
            О, да! Има раздвижване. Колата е почти готова, но излязаха много неща за смяна. Освен редовните масла филтри и ремъци - два горни, един долен носач, една биалетка, предни спирачни дискове + накладки, неправилно зацепени валове и съединител за смяна. Всичко е смененно и оправено, освен съединителя. Сега работи перфектно. Много добре се набира от 1ва до 5та. На 6та не толкова. Звука е невероятен. С две думи хубава кола.
            alfa romeo 166 2.0TS facelift ex
            fiat bravo t-jet 150hp
            alfa romeo 156 2.5 V6 190hp ex

            Comment


            • #66
              Подкрепям мението за това, че специално автокъщите никога не биха дали кола на безценица ако не и има нещо.След като се разделих с мойта алфичка ;( си взех Ситроен Саксо ВТС 2000 година,кукла!Да де,ама цената бесхе с около 400,500 лв по-малко от нормалното на пазара... Отидох,запалих...колата мърка като нова,запазена,външен вид супер,джанти ала бала.Викам да направя тест драйв и човека вика че имало полиция близо до тях и щели да имат проблеми ако карам без колата да е регистрирана.... Викам си,че може да е така, но понеже бързах а кола ми тябваше я купих и всичко си доиде на мястото... съединител за смяна ,антифриза ми течеше,както,едно тампонче за затягане на десен носач,масла ... Излезна ми около 350,400 лв ,точно толкова горе долу колкото би вървяла при нормалното си състояние.Е сега поне е стегната и е пушка ! И да подчертая нещо: АЛФАТА НАИСТИНА Е БОЛЕСТ,ЗАЩОТО НЕ СЪМ СПРЯЛ И ДЕН ДА СИ МИСЛЯ... ЗАЩО СИ ПРОДАДОХ АЛФАТА..... ;(
              CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

              Comment


              • #67
                Цитат:

                ,,..........Подкрепям мението за това, че специално автокъщите никога не биха дали кола на безценица ако не и има нещо.След като се разделих с мойта алфичка ;( си взех Ситроен Саксо ВТС 2000 година,кукла!Да де,ама цената бесхе с около 400,500 лв по-малко от нормалното на пазара... Отидох,запалих...колата мърка като нова,запазена,външен вид супер,джанти ала бала.Викам да направя тест драйв и човека вика че имало полиция близо до тях и щели да имат проблеми ако карам без колата да е регистрирана.... Викам си,че може да е така, но понеже бързах а кола ми тябваше я купих и всичко си доиде на мястото... съединител за смяна ,антифриза ми течеше,както,едно тампонче за затягане на десен носач,масла ... Излезна ми около 350,400 лв ,точно толкова горе долу колкото би вървяла при нормалното си състояние.Е сега поне е стегната и е пушка ! И да подчертая нещо: АЛФАТА НАИСТИНА Е БОЛЕСТ,ЗАЩОТО НЕ СЪМ СПРЯЛ И ДЕН ДА СИ МИСЛЯ... ЗАЩО СИ ПРОДАДОХ АЛФАТА..... ;( "


                Това в каква връзка го казваш не можах да разбера.Момчето си купи кола за 2000 лв. и за още 2 000 лв т.е. Общо 4000 лв. ако смятам правилно си я стегнал като нова.Защо трябва да взема някоя за 8000 лв. със същите дани само защото е карана в Бг.Може би се лъжа но колегата има читава кола за 4000 вместо за предлаганите други оферти или не .....А да .Да не забравим, че сега колегата знае какво е сменил вместо да има голи твърдения за някоя кола какво е сменено и след колко км. трябва да се сменя.
                Last edited by syfer; d.m.y г., 22:18.
                Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                Comment


                • #68
                  Имам много примери около мен, как приятели си купуват коли с няколко хилки надолу, и след това дават доста отгоре, щото разбираш ли, половината кола е скраб...вс е късмет...колега дай снимки на колицата, честито и колко ти удари чертата досега и колко още имаш да даваш за неща които трябва да се сменят!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #69
                    Е то има една 156 за картер и евентуално скоростна на 1500 обявена в продава
                    На колко ще стъпи дори с ремонта?
                    В същия раздел има 156 и за 10 000
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • #70
                      Абе вярно е ама, с ремонта същата за картер и скоростна ще стъпи на има няма 2000лв, ма малко ме съмнява, лично мнение!
                      А и както съм казвал има сирене за 2.50лв/кг има такова и за 8лв/кг, разликата вкуса и качеството!
                      Такива коли задължително след мн обстоен преглед първо!
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #71
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56922

                        Ето я бре
                        Малко е странна историята, уж със откъсната скоростна пък местена на ход... но това ако не е изгодна оферта не знам какво да кажа
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от syfer Покажи съобщение
                          Цитат:

                          ,,..........Подкрепям мението за това, че специално автокъщите никога не биха дали кола на безценица ако не и има нещо.След като се разделих с мойта алфичка ;( си взех Ситроен Саксо ВТС 2000 година,кукла!Да де,ама цената бесхе с около 400,500 лв по-малко от нормалното на пазара... Отидох,запалих...колата мърка като нова,запазена,външен вид супер,джанти ала бала.Викам да направя тест драйв и човека вика че имало полиция близо до тях и щели да имат проблеми ако карам без колата да е регистрирана.... Викам си,че може да е така, но понеже бързах а кола ми тябваше я купих и всичко си доиде на мястото... съединител за смяна ,антифриза ми течеше,както,едно тампонче за затягане на десен носач,масла ... Излезна ми около 350,400 лв ,точно толкова горе долу колкото би вървяла при нормалното си състояние.Е сега поне е стегната и е пушка ! И да подчертая нещо: АЛФАТА НАИСТИНА Е БОЛЕСТ,ЗАЩОТО НЕ СЪМ СПРЯЛ И ДЕН ДА СИ МИСЛЯ... ЗАЩО СИ ПРОДАДОХ АЛФАТА..... ;( "


                          Това в каква връзка го казваш не можах да разбера.Момчето си купи кола за 2000 лв. и за още 2 000 лв т.е. Общо 4000 лв. ако смятам правилно си я стегнал като нова.Защо трябва да взема някоя за 8000 лв. със същите дани само защото е карана в Бг.Може би се лъжа но колегата има читава кола за 4000 вместо за предлаганите други оферти или не .....А да .Да не забравим, че сега колегата знае какво е сменил вместо да има голи твърдения за някоя кола какво е сменено и след колко км. трябва да се сменя.

                          Във връзка с това --->

                          Първоначално публикувано от cassillas Покажи съобщение
                          Чудя се защо хората които си търсят кола 2,3,4,10 употреба мислят че НОВ ВНОС е нещо положително. Работя в Горубляне и обядвам в едно заведение в което обядват и голяма част от тамошните джамбази. Освен че "интелигентните" им разговори са само и единствено за коли успявам и да дочуя колко им струвала едиси коя кола и как този който я е взел е голям шаран. Та начина по който се купуват коли от чужбина е : имаш връзки в някоя морга, казваш че искаш 10 коли от тях.И те ти приготвят 10 коли които са с удърчета или са бракувани защото не могат да минат ТЮФ. Цената на пакет от 10 такива коли е около 3500 - 4000 евро, а доставката 450-500лв на кола.Като в България се вкарват като старо желязо(каквото и са). След като пристигнат се преценява коя си заслужава да се замаскира,натъпче с добавки и лъсне и коя не.Тези които са направо безобразни гробници или поне част от тях отиват директно за части като пак се печели много от тях. А избраните за продажба се пудрят за не повече от 200-500лв, разбира се километрите се правят на задължителните 100-120хил.(които са нормални за 3-4 годишна кола,а не за 10+) и излизат на пазара. И една проста сметка показва: 400евро + 450лв +500лв =1750лв похарчени от джамбазина. А той после търси 4000лв и 50% отсъпка да ти направи пак ще е напред. Сами си правете изводите ,но да знаете че всички и като казвам всички имам в предвид наистина всички масови коли НОВ ВНОС са минали по този път.
                          CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

                          Comment

                          Working...
                          X